CSI: Nap time


Vuoden ensimmäinen CSI-haaste on julkaistu! Haasteen värit olivat tällä kertaa todella kirkkaita: pinkkiä, keltaista ja turkoosia. Minä halusin taas kokeilla käyttää valkoista kartonkia sivun pohjana, koska nuo kirkkaat värit tuntuivat hieman vierailta. 

The first CSI case file of the year is now published! This time the colors were bright: bright pink, yellow and teal. As these bright colors aren't really my comfort zone I balanced those by using a white card stock as my background.


Pääsin testailemaan tähän sivuun joululahjaksi saamaani Heidi Swappin Color Shine -mistiä. Maalailin sillä vesivärin tapaan hieman väriä taustaan kuvan alle. Samalla mistillä tein myös muutamia roiskeita tyylini mukaisesti. Sivu on melko yksinkertainen, joten lisäilin vielä hieman ompeleita tuomaan tekstuuria.

For this layout I used one of the Heidi Swapp Color Shine mists for the first time. I used it as watercolor and painted some lines under the photo. I used the same mist to make some splatters. As the layout is fairly simple I added some stitching to add texture to it.


CSI-haasteissa on aina tuo "testimony" -osuus, josta saa noukkia ideoita sivun aiheelle. Tällä kertaa yksi aiheista oli nukkuminen. Löysin tämän vanhan kuvan itsestäni (ja kuvassa olikin täydellisesti turkoosia sivun väreihin sopimaan). Näköjään tykkäsin nukkumisesta jo tuolloin :)

I was inspired by the "document something about sleeping" that was on the testimony part of the case file. I found this old photo of me as a child napping. It looks like that I enjoyed sleeping already then :)


Evidence: Frames, polka dots, alphabets, paint
Testimony: Document something about sleeping






4 comments

  1. I never got the chance to play with this one. I can't wait to get home again and play. I think I would find these colours a little challenging too. But I love what you did with them... Fabulous layout. I really love your style. Clean lines but loads of detail... Amazing.

    ReplyDelete
  2. Niin mainio kuva! Ja ihana sivu, myöskin :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment!