Play That Funky Music

Aurinkoista lauantaita! Tänään pääsen näyttämään teille yhden lempparisivuni, jonka olen tehnyt viime aikoina. Tämä sivu on tehty uusimpaan CSI-haasteeseen. Jotenkin tähän sivuun yhdistyy paljon lempielementtejäni, vaikka sivu ei ehkä ole minulle mikään tyypillisin, sillä paperikerroksia siinä ei ole oikeastaan ollenkaan. 

Sunny Saturday! Today I can show you one of my favorite layouts that I have made recently. This layout was made for the latest CSI challenge. This layout has so many of my favorite elements even though it's not the most typical layout from me: there isn't almost any paper layers!


Inspiraatiokuvan nähtyäni sivun aihe oli helppo valita. Mieheni on soittanut pitkään bassoa ja lukioaikana ja sen jälkeen hän soitti funk-bändissä. Tämä muisto tuli jotenkin heti mieleen tuosta kuvasta ja se sitten piti heti saada paperille :) En tiedä kuinka "funk"-henkinen tämä sivu muuten on, mutta silti se on yksi lemppareistani! Halusin käyttää tuohon sivuun paljon erilaisia elemettejä Heidi Swappin Ephemera-pakkauksesta ja ompelin ne kiinni ompelukoneella.  Lisäksi laitoin sivuun muutamia maaliroiskeita sekä enamel palluroita.

I knew exactly what will be my topic for the layout when I saw the inspiration picture. My husband has played bass for many years and during high school and after it he played in a funk band. The inspiration picture just reminded me instantly about this and I just needed to create a layout about it! Well, I'm not sure how funky this layout is but still it's one of my favorites :) I used a lot of different bits and pieces from Heidi Swapp's ephemera pack and sewed them on with my sewing machine. Then I just added the title, few paint splatters and enamel dots. 




Evidence: Music elements, circles, use electricity to make your page
Testimony: Song title or lyrics to inspire story


3 comments

  1. Raikas! Tuo kuva on ihana! Ja heti alkaa musiikit soimaan päästä tuosta otsikosta! :D

    ReplyDelete
  2. Beautiful layout.... Love that photo and the colours are so you... beautiful work <3

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment!